Pages Menu
 

Categories Menu
Zioła suszone czy świeże? Sprawdź czym się różnią
Zioła towarzyszą człowiekowi od wieków. Wykorzystywano je nie tylko podczas gotowania potraw. Wiele ziół do dziś wykazuje działania lecznicze, wspomagające naturalne procesy
Kurs trener personalny - trening personalny Warszawa Wilanów
Nadprogramowe kilogramy sprawiają, że z trudem patrzysz w lustro i nie wiesz co z tym zrobić. W artykułach prasowych oraz programach telewizyjnych poświęconych
4 skuteczne wskazówki, jak schudnąć, ciesząc się jedzeniem
Wszyscy chcemy mieć szczupłe i wspaniałe ciało, ale jeśli walczysz, aby pozbyć się uporczywego tłuszczu z brzucha, to powinieneś wypróbować te wskazówki.
Cieszenie
Jakie są najlepsze ćwiczenia na odchudzanie?
Żyjemy w czasach, w których wszyscy mają nadwagę i są otyli. Ludzie stają się otyli z różnych powodów. Niektórzy ludzie są otyli z powodu braku odpowiedniego odżywiania, podczas
Grzybiarzem być - czyli jak zbierać tylko jadalne grzyby
Zbieranie grzybów nie jest prostą sztuką. Zwykle była ona przekazywana z pokolenia na pokolenie. Kiedy jednak grzyby były jeszcze zagadką dla wszystkich - stosowano
Zdrowa dieta jesienią
Każdy kocha złotą polska jesień. A co, gdy nie jest aż tak kolorowa i ciepła? Wtedy warto odtworzyć na talerzu te piękne barwy jesieni! Ale pytanie, co jeść jesienią aby być zdrowym, a nie tylko
Jak poprawnie obliczyć BMI
Dla użytkowników siłowni i fitness clubów bardzo ważne jest kontrolowanie swoich postępów. Systematyczne pomiary i obserwacje dają pogląd, czy treningi przynoszą zadowalające efekty.
Punktem

Posted by on maj 12, 2022 in Dieta i odchudzanie |

6 zdrowych nawyków żywieniowych, które sprawią, że Twoja dieta będzie pracować dla Ciebie

6 zdrowych nawyków żywieniowych, które sprawią, że Twoja dieta będzie pracować dla Ciebie

Pozwól, że podzielę się z Tobą kilkoma ciekawymi wskazówkami, które pomogą Ci jeść mniej i nadal czuć się sytym.

1. Jedzenie mniej

Przede wszystkim należy jeść mniej. Jedz mniej, aby dobrze się odżywiać.

Większość z nas spotkała się w życiu z sytuacją, w której mamy ochotę dużo jeść, a mimo to nie mamy zbyt dużego apetytu. Jeśli wydaje Ci się, że jesz dużo, to dlatego, że jesz dużo. Jedz tylko wtedy, gdy jesteś głodny, tylko wtedy, gdy masz na coś ochotę. Nie jedz, bo się nudzisz, jesteś zestresowany lub senny.

2. Wolne jedzenie

Zazwyczaj ludzie jedzą szybko, ponieważ chcą jak najszybciej skończyć posiłek. Kiedy jesz szybko, nie czujesz smaku jedzenia, a kiedy próbujesz go spróbować, wydaje ci się, że nic nie smakuje.

Dlatego staraj się jeść powoli.

Przed jedzeniem zrób przerwę, pomyśl i odetchnij.

3. Częste jedzenie

Jednorazowo ugotowane jedzenie nie jest uznawane za posiłek. Większość ludzi nie zjada pełnego posiłku. Dlatego staraj się jeść częściej, aby nie być głodnym.

4. Jedzenie z innymi

Jeśli masz dużą rodzinę, to staraj się jeść razem. Staraj się jeść częściej i robić przerwy, gdy poczujesz głód.

5. Picie wystarczającej ilości wody

Picie wody sprawi, że poczujesz się najedzony i nie będziesz czuł się głodny.

Pij wodę przed jedzeniem.

6. Jedzenie na czas

Należy jeść tylko wtedy, gdy jest się głodnym.

Nie należy jeść, jeśli nie jest się głodnym.

Wnioski:

Oto kilka zdrowych nawyków żywieniowych, które pomogą ci jeść mniej i nadal czuć się najedzonym.