Pages Menu
 

Categories Menu
Zdrowa dieta jesienią
Każdy kocha złotą polska jesień. A co, gdy nie jest aż tak kolorowa i ciepła? Wtedy warto odtworzyć na talerzu te piękne barwy jesieni! Ale pytanie, co jeść jesienią aby być zdrowym, a nie tylko
6 zdrowych nawyków żywieniowych, które sprawią, że Twoja dieta będzie pracować dla Ciebie
Pozwól, że podzielę się z Tobą kilkoma ciekawymi wskazówkami, które pomogą Ci jeść mniej i nadal czuć się sytym.

1. Jedzenie
Kurs trener personalny - trening personalny Warszawa Wilanów
Nadprogramowe kilogramy sprawiają, że z trudem patrzysz w lustro i nie wiesz co z tym zrobić. W artykułach prasowych oraz programach telewizyjnych poświęconych
Propozycje na szybkie dania obiadowe dla dzieci.
Obiad to posiłek, który potrafi być nie lada wyzwaniem, zwłaszcza kiedy brakuje nam czasu na jego przygotowanie. W natłoku codziennych obowiązków zwykle nie ma czasu na
Jak utrzymać zgrabną sylwetkę? 5 porad dla początkujących
Rozpoczęcie przygody ze zdrowym, aktywnym stylem życia może być wyjątkowo trudne. W końcu dla wielu z nas aktywność fizyczna jest uciążliwa i męcząca, a sama dieta
Jak zmotywować się do ćwiczeń?
Ćwiczenia fizyczne są dla nas bardzo ważne. Pomagają nam zachować sprawność fizyczną i stanowią ważną część naszego codziennego życia. Jeśli więc nie masz czasu na trening, to nie martw
Pyszna, zdrowa i domowa nalewka żurawinowa
Żurawina znana jest jako polska cytryna. Nie powinno to dziwić, gdyż to właśnie żurawina zawiera dużo witaminy C, znacznie więcej niż cytryna, a również ma kwaskowy smak. Ten

Posted by on maj 3, 2022 in Dieta i odchudzanie |

Jak pokonać zachcianki żywieniowe

Jak pokonać zachcianki żywieniowe

Jeśli chcesz schudnąć lub chcesz uzyskać sprawne ciało, musisz kontrolować swoje zachcianki. Jeśli więc i Ty borykasz się z tym problemem, to te proste wskazówki pomogą Ci w walce z zachciankami.

Nie ma wątpliwości, że być może już kiedyś borykałeś się z tym problemem, ale rzecz w tym, że musisz być przygotowany i stosować się do pewnych metod, aby pokonać swoje zachcianki.

Unikaj śmieciowego jedzenia

Nie chcę mówić o śmieciowym jedzeniu, ponieważ jest ono szkodliwe dla naszego organizmu. Czasami jednak w domu otaczają Cię śmieciowe jedzenie i masz ochotę coś zjeść.

Najlepiej jest unikać jedzenia śmieciowego jedzenia, ponieważ nie uczyni nas ono zdrowymi, lecz niezdrowymi. Jeśli jednak masz ochotę na słodycze, możesz wybrać babeczkę lub lody, zamiast wziąć głęboki oddech i powiedzieć “nie”.

Nie używaj telefonu

Najczęstszą rzeczą jest korzystanie z telefonu i poczucie, że trzeba coś zjeść podczas czytania wiadomości e-mail.

Najlepszym rozwiązaniem jest trzymanie telefonu z dala od siebie i skupienie się na pracy i innych rzeczach.

Nie jedz fast foodów

Jeśli chcesz pokonać swoje zachcianki, musisz unikać fast foodów, ponieważ są one pełne kalorii i stanowią jedno z największych źródeł kalorii. Nie kupuj więc hamburgera ani pizzy, jeśli chcesz uniknąć napadów głodu.

Wnioski:

Oto niektóre ze skutecznych wskazówek, jak pokonać zachcianki żywieniowe. Stosuj się do nich, a poczujesz, że twoje zachcianki się zmniejszą. Zacznij więc stosować się do tych wskazówek i ciesz się rezultatami.