Pages Menu
 

Categories Menu
Recenzje suplementów - dieta odchudzająca wrocław
Nie warto sięgać po suplementy diety bez ich wcześniejszego sprawdzenia. Całe szczęście dzisiaj do dyspozycji mamy internet. Bez problemu znajdziemy fora poświęcone suplementom
Dawkowanie witaminy D: suplementacja witaminy D. Czym grozi niedobór witaminy D?
Witamina D jest niezbędna do funkcjonowania naszego organizmu. Niestety zimą oraz wczesną wiosną możemy mieć spore problemy z jej niedoborem.
Jak poprawnie obliczyć BMI
Dla użytkowników siłowni i fitness clubów bardzo ważne jest kontrolowanie swoich postępów. Systematyczne pomiary i obserwacje dają pogląd, czy treningi przynoszą zadowalające efekty.
Punktem
Dieta nawadniająca organizm podczas lata




W czasie upału, gdy temperatura przekracza 30 stopni, łatwo dochodzi do odwodnienia. Wraz z wodą tracimy cenne elektrolity – potas, magnez wapń i sód. Często sięgamy
Ser kozi i owczy - 2 nowe produkty, które warto włączyć do swojej diety
Polski konsument jest przyzwyczajony do mleka krowiego i wytwarzanych z niego produktów, w tym serów. Coraz częściej jednak tradycyjne sery zastępuje
Jak pozbyć muszek w kuchni?
Masz problem z meszkami w kuchni? Jest dość denerwujący problem z tymi małymi szkodnikami, jak się go pozbyć? Jest kilka dobrych sposobów na to, między innymi takie jak:

Pierwszą metodą
Propozycje na szybkie dania obiadowe dla dzieci.
Obiad to posiłek, który potrafi być nie lada wyzwaniem, zwłaszcza kiedy brakuje nam czasu na jego przygotowanie. W natłoku codziennych obowiązków zwykle nie ma czasu na

Posted by on kwiecień 16, 2017 in Dieta i odchudzanie |

Jak poprawnie obliczyć BMI

Jak poprawnie obliczyć BMI

Dla użytkowników siłowni i fitness clubów bardzo ważne jest kontrolowanie swoich postępów. Systematyczne pomiary i obserwacje dają pogląd, czy treningi przynoszą zadowalające efekty.
Punktem wyjściowym w każdym przypadku powinno być ustalenie, czy masa ciała jest prawidłowa. Pozwala to na dostosowanie intensywności i częstotliwości treningów oraz wprowadzenie ewentualnych zmian w diecie.
Do tego celu najprościej użyć metody wskaźnika Body Mass Index, który opisuje masę ciała w stosunku do wzrostu i określa, czy jest ona prawidłowa. Aby jednak wskaźnik był wiarygodny trzeba pamiętać, że ma on zastosowanie tylko w przypadku dorosłych, zarówno kobiet jak i mężczyzn.

 
Dodatkowo, obliczając swoje BMI kobieta powinna wziąć pod uwagę dzień cyklu, w którym aktualnie się znajduje – nagromadzenie wody w organizmie obserwowane zwłaszcza przed i w czasie miesiączki może zaburzać wynik. Z kolei osoby uprawiające sporty wyczynowo charakteryzują się na ogół wyższą masą mięśniową, niż przeciętny człowiek. W obliczeniach należy wziąć pod uwagę ewentualne przekłamania wynikające z powyższych sytuacji.