Pages Menu
 

Categories Menu
Recenzje suplementów - dieta odchudzająca wrocław
Nie warto sięgać po suplementy diety bez ich wcześniejszego sprawdzenia. Całe szczęście dzisiaj do dyspozycji mamy internet. Bez problemu znajdziemy fora poświęcone suplementom
Odżywki węglowodanowe - suplementy diety sklep internetowy
Wiosna to ostatni dzwonek na to by coś zrobić ze swoim ciałem by móc pięknie wyglądać latem na plaży. Czasu coraz mniej a odchudzanie nie idzie po naszej myśli?
Kurs trener personalny - trening personalny Warszawa Wilanów
Nadprogramowe kilogramy sprawiają, że z trudem patrzysz w lustro i nie wiesz co z tym zrobić. W artykułach prasowych oraz programach telewizyjnych poświęconych
Profesjonalny sprzęt do siłowni - orbitreki do ćwiczeń
Myślisz o tym by zadbać o formę i zacząć chodzić na siłownię? Zanim wykupisz karnet najpierw postaw przed sobą jasno określony cel. Jeśli twoim celem jest utrata
Wspomaganie odchudzania: tabletki wspomagające odchudzanie
Największym wrogiem odchudzania jesteśmy my sami. Brak silnej woli, uleganie własnym słabościom, brak systematyczności- to główne przeszkody w drodze do osiągnięcia
Spalacze tłuszczu: odchudzanie Szczecin
Im bliżej wiosny i lata tym więcej pieniędzy wydajemy na suplementy i tabletki wspomagające odchudzanie. Wielu nawinie jednak wierzy, że wystarczy same regularne przyjmowanie tabletek
Co zrobić z asymetrią ułożeniową?
Każdy rodzic chce jak najlepiej dla swojego dziecka. Trudno zatem dziwić się temu, że szczególnie w przypadku noworodków często martwimy się wieloma kwestiami związanymi ze zdrowiem naszej

Posted by on Kwi 16, 2017 in Dieta i odchudzanie |

Jak poprawnie obliczyć BMI

Jak poprawnie obliczyć BMI

Dla użytkowników siłowni i fitness clubów bardzo ważne jest kontrolowanie swoich postępów. Systematyczne pomiary i obserwacje dają pogląd, czy treningi przynoszą zadowalające efekty.
Punktem wyjściowym w każdym przypadku powinno być ustalenie, czy masa ciała jest prawidłowa. Pozwala to na dostosowanie intensywności i częstotliwości treningów oraz wprowadzenie ewentualnych zmian w diecie.
Do tego celu najprościej użyć metody wskaźnika Body Mass Index, który opisuje masę ciała w stosunku do wzrostu i określa, czy jest ona prawidłowa. Aby jednak wskaźnik był wiarygodny trzeba pamiętać, że ma on zastosowanie tylko w przypadku dorosłych, zarówno kobiet jak i mężczyzn.

 
Dodatkowo, obliczając swoje BMI kobieta powinna wziąć pod uwagę dzień cyklu, w którym aktualnie się znajduje – nagromadzenie wody w organizmie obserwowane zwłaszcza przed i w czasie miesiączki może zaburzać wynik. Z kolei osoby uprawiające sporty wyczynowo charakteryzują się na ogół wyższą masą mięśniową, niż przeciętny człowiek. W obliczeniach należy wziąć pod uwagę ewentualne przekłamania wynikające z powyższych sytuacji.