Pages Menu
 

Categories Menu
Zupy krem z buraków.
Zupy krem to świetny pomysł na pyszne, sycące danie. Jedną z takich propozycji może być krem buraczkowy.
Przepisy na zupy krem z buraczków.
1. KREMOWA ZUPA Z BURACZKÓW.

Składniki:

- 2 duże
Wspomaganie odchudzania: tabletki wspomagające odchudzanie
Największym wrogiem odchudzania jesteśmy my sami. Brak silnej woli, uleganie własnym słabościom, brak systematyczności- to główne przeszkody w drodze do osiągnięcia
Urządzenia siłowni zewnętrznych: Kraków siłownie
Dla wielu spośród nas siłownia to zamknięte pomieszczenie, wypełnione spoconymi mężczyznami z całą masą profesjonalnego sprzętu. Tak jednak nie musi być. Coraz częściej
Dieta nawadniająca organizm podczas lata




W czasie upału, gdy temperatura przekracza 30 stopni, łatwo dochodzi do odwodnienia. Wraz z wodą tracimy cenne elektrolity – potas, magnez wapń i sód. Często sięgamy
Propozycje na szybkie dania obiadowe dla dzieci.
Obiad to posiłek, który potrafi być nie lada wyzwaniem, zwłaszcza kiedy brakuje nam czasu na jego przygotowanie. W natłoku codziennych obowiązków zwykle nie ma czasu na
Odżywki węglowodanowe - suplementy diety sklep internetowy
Wiosna to ostatni dzwonek na to by coś zrobić ze swoim ciałem by móc pięknie wyglądać latem na plaży. Czasu coraz mniej a odchudzanie nie idzie po naszej myśli?
Pełne zdrowia produkty znajdziemy w każdym sklepie
Bez wątpienia wszystkie warzywa jakie tylko znamy mają doskonały wpływ na nasz organizm. Dostarczają nam ogromnych ilości witamin i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania

Posted by on lip 13, 2021 in Dieta i odchudzanie, Zdrowie i wypoczynek |

Jak utrzymać zgrabną sylwetkę? 5 porad dla początkujących

Jak utrzymać zgrabną sylwetkę? 5 porad dla początkujących

Rozpoczęcie przygody ze zdrowym, aktywnym stylem życia może być wyjątkowo trudne. W końcu dla wielu z nas aktywność fizyczna jest uciążliwa i męcząca, a sama dieta nudna, monotonna i rygorystyczna. Tymczasem utrzymanie pięknej i zgrabnej sylwetki może być nie tylko wyjątkowo proste, ale również bardzo przyjemne. Dbając o ciało poprawiamy swoje zdrowie i samopoczucie, a już w kilka tygodni po rozpoczęciu diety i ćwiczeń stajemy się bardziej energiczni i wypoczęci. Przedstawiamy 5 prostych kroków, od których warto zacząć przygodę ze zdrowym stylem życia!

1. Jedz więcej warzyw

Brzmi prosto, prawda? A jednak z jedzeniem warzyw ma problem większość osób. Nie oznacza to jednak, że Twoja dieta ma opierać się jedynie na sałatkach. Staraj się spożywać więcej surówek do obiadu, do duszonego mięsa dodaj paprykę, cebulę czy cukinię, poniedziałkową pomidorową przygotuj ze świeżych pomidorów. Świetnie sprawdzą się zupy z dużymi kawałkami warzyw (np. jarzynowa, kalafiorowa, botwinka). Warzywa możesz dodawać do jajecznicy i omletów, pieczonych mięs czy gotowanego ryżu. To wszystko zapewni Ci optymalną dawkę witamin i minerałów każdego dnia!

2. Szukaj zdrowych zamienników

Nawet na diecie nie musisz rezygnować ze swoich ulubionych potraw – wystarczy, że zadbasz, by były one pełnowartościowe i przygotowywane ze świeżych, dobrych jakościowo składników. Możesz przyrządzić pizzę na spodzie orkiszowym, pieczone kotlety mielone, frytki z piekarnika czy pyszne, domowe burgery. Piecz i duś mięso zamiast smażyć je na rozgrzanym oleju, wykorzystuj rękaw do pieczenia i naczynie żaroodporne zamiast kalorycznych panierek. Staraj się „odchudzić” potrawy, by były smaczne, ale również zdrowe i niskokaloryczne.

3. Idź na spacer

Wielu początkujących spędza popołudnia na długich, ciężkich i wyjątkowo nudnych treningach. Oczywiście, jeśli lubisz siłownię, nic nie stoi na przeszkodzie, by regularnie na nią uczęszczać. Na początek jednak wystarczą proste aktywności: szybki spacer do pracy, popołudniowa przejażdżka na rowerze, rodzinna gra w siatkówkę plażową na urlopie czy wycieczka do okolicznego parku krajobrazowego. Próbuj wielu aktywności – być może spodoba Ci się aqua aerobik, zajęcia grupowe z jogi, jazda konna lub wspinaczka na sztucznej ściance? Im bardziej urozmaicony ruch tym lepiej dla Twojego ciała, sprawności i kondycji, a każda tabela spalania kalorii pomoże Ci oszacować ilość zużytej energii na wybraną aktywność.

4. Pij dużo wody

Dorosły człowiek powinien wypijać około 2 litrów płynów dziennie, przy czym zapotrzebowanie to może znacząco wzrosnąć w trakcie upałów oraz u osób aktywnych fizycznie. Jeśli nie przepadasz za wodą niegazowaną możesz spożywać również orzeźwiające, niesłodzone kompoty czy wodę z dodatkiem owoców i ziół. Z pomocą przyjdą także napary ziołowe – pamiętaj jednak, by dobrać je do stanu swojego zdrowia, ponieważ niektóre zioła mają właściwości lecznicze i nie mogą być stosowane z lekami lub w przypadku występowania niektórych schorzeń.

5. Wysypiaj się

Nie od dziś wiadomo, że ilość snu ma niebagatelny wpływ na nasze zdrowie. W nocy organizm regeneruje się, a same mięśnie mogą odpocząć i odbudować się po wcześniejszym wysiłku. Za optymalną ilość snu uznaje się około 8 godzin na dobę. Pamiętaj jednak, by zapewnić sobie odpowiednie warunki do odpoczynku: staraj się nie korzystać z telefonu komórkowego w łóżku, przed spaniem wyłączaj telewizor oraz wszelkie źródła światła, a także zadbaj o właściwy, ergonomiczny materac.