Pages Menu
 

Categories Menu
Szampony bez SLS. Naturalny szampon do włosów nawilżający bez SLS
Sodium Lauryl Sulfate jest to środek myjący, który należy do grupy silnych detergentów. Do tej pory znaleźć go można było w większości produktów do mycia,
Jak utrzymać zgrabną sylwetkę? 5 porad dla początkujących
Rozpoczęcie przygody ze zdrowym, aktywnym stylem życia może być wyjątkowo trudne. W końcu dla wielu z nas aktywność fizyczna jest uciążliwa i męcząca, a sama dieta
Zioła suszone czy świeże? Sprawdź czym się różnią
Zioła towarzyszą człowiekowi od wieków. Wykorzystywano je nie tylko podczas gotowania potraw. Wiele ziół do dziś wykazuje działania lecznicze, wspomagające naturalne procesy
Spersonalizowana dieta online
Osoby, które szukają sprawdzonych i skutecznych planów dietetycznych, mają obecnie bardzo wiele możliwości. Niezależnie od wyboru, powinniśmy pamiętać o tym, że każda dieta musi być przede
Zupy krem z buraków.
Zupy krem to świetny pomysł na pyszne, sycące danie. Jedną z takich propozycji może być krem buraczkowy.
Przepisy na zupy krem z buraczków.
1. KREMOWA ZUPA Z BURACZKÓW.

Składniki:

- 2 duże
Dobry peeling medyczny - złuszczanie naskórka Warszawa Mokotów
Skóra, która dobrze oddycha jest piękniejsza. Dlatego tak ważne jest, by pamiętać o cyklicznym wykonywaniu peelingu, który ściera zewnętrzną warstwę naskórka
Popularne wskaźniki prawidłowej masy ciała
Nikt chyba nie ma już wątpliwości, że zbyt duża ilość tkanki tłuszczowej niekorzystnie wpływa na nasze zdrowie. Pojawia się jednak pytanie, w jaki sposób możemy określić, czy

Posted by on listopad 21, 2020 in Zdrowie i wypoczynek |

Zdrowa dieta jesienią

Zdrowa dieta jesienią

Każdy kocha złotą polska jesień. A co, gdy nie jest aż tak kolorowa i ciepła? Wtedy warto odtworzyć na talerzu te piękne barwy jesieni! Ale pytanie, co jeść jesienią aby być zdrowym, a nie tylko mieć kolorową dietę? W te chłodne dni, zawalcz o swoje zdrowie dwojako – wzmocnij odporność i rozgrzej się, to działa!

Po pierwsze – wzmocnij odporność

Lubisz tradycyjne, polskie smaki? Świetnie, bo gdy zastanawiasz się co jeść jesienią aby być zdrowym, odpowiedź czeka w słoiku w spiżarni – jeśli nie w Twojej, to na pewno w babcinej. Kiszona kapusta jest wyjątkowo bogata w witaminę C, która to wzmocni Twoją odporność. Jeżeli masz bardziej wysublimowany gust kulinarny, spróbuj koreańskiego kimchi. W rzeczywistości, to nic innego jak kiszona kapusta pekińska lub inne warzywa (ogórki, rzepa) z jednym „robiącym robotę” składnikiem. Ten składnik to przyprawa – papryka gochugaru. A poza kapustą, co jeść jesienią aby być zdrowym? Jedz dużo świeżych owoców i warzyw, wybieraj polskie jabłka, ale też cytrusy, gdyż to bogate źródło witaminy C. Na koniec nie zapomnij o naturalnych antybiotykach, jak czosnek czy imbir. Czosnek ma tak silne działanie, że poza tym, że skutecznie zwalcza infekcje, to jeszcze wspomaga trawienie, zabija pasożyty i obniża ciśnienie krwi, a to nie wszystkie jego supermoce!

Po drugie – rozgrzej się

Kwintesencją jesieni na talerzu jest zupa dyniowa. Zarówno kolorystycznie, jak i zdrowotnie, zwłaszcza, gdy dodasz do niej sporo rozgrzewającego imbiru. Oczywiście każda ciepła zupa, będzie dobrym pomysłem w zimne dni. Ponadto, koniecznie postaw na ciepłe śniadania! Mama powtarzała, że śniadanie to podstawowy posiłek w ciągu dnia. Miała rację, a Ty zwróć na niego uwagę szczególnie w chłodne dni. Zapomnij o suchych, zimnych kanapkach – rozgrzewaj się od samego rana! Gotuj owsianki, jaglanki, gryczanki czy inne parujące miski. I uwaga, wcale nie muszą być na słodko. Wystarczy, że do gotującej się kaszy, dolejesz sos sojowy, dodasz zioła, ostrą paprykę, pod koniec wrzuć jeszcze kostki pomidora i ogórka (najlepiej kiszonego) – wytrawna jaglanka proszę bardzo! Nie mów, że nie lubisz – spróbuj, najwyżej pozostaniesz przy jajecznicy i parówkach.