Pages Menu

Categories Menu
Grzybiarzem być - czyli jak zbierać tylko jadalne grzyby
Zbieranie grzybów nie jest prostą sztuką. Zwykle była ona przekazywana z pokolenia na pokolenie. Kiedy jednak grzyby były jeszcze zagadką dla wszystkich - stosowano
6 wskazówek, jak zmotywować się do ćwiczeń
Ćwiczenia fizyczne są dla nas dobre. Dają nam energię i sprawiają, że nasze ciało jest aktywne. Ludzie, którzy mają aktywne ciało, mają też aktywny umysł. Jeśli chcesz pozbyć
Terapia z alpakami
Alpaki – zwierzęta południowoamerykańskie często mylone z lamami – są wykorzystywane do tego aby pomóc ludziom w każdym wieku poradzić sobie z traumą, problemami ze zdrowiem psychicznym oraz zwiększyć
Profesjonalny sprzęt do siłowni - orbitreki do ćwiczeń
Myślisz o tym by zadbać o formę i zacząć chodzić na siłownię? Zanim wykupisz karnet najpierw postaw przed sobą jasno określony cel. Jeśli twoim celem jest utrata
6 zdrowych nawyków żywieniowych, które sprawią, że Twoja dieta będzie pracować dla Ciebie
Pozwól, że podzielę się z Tobą kilkoma ciekawymi wskazówkami, które pomogą Ci jeść mniej i nadal czuć się sytym.

1. Jedzenie
Techniki oddechowe i prawidłowe oddychanie.
Nasze życie rozpoczyna się od momentu narodzin wraz z pierwszym wdechem powietrza. Żyjemy oddychając nieświadomie każdego dnia, w każdej minucie aż do ostatniego wydechu kiedy
Propozycje na szybkie dania obiadowe dla dzieci.
Obiad to posiłek, który potrafi być nie lada wyzwaniem, zwłaszcza kiedy brakuje nam czasu na jego przygotowanie. W natłoku codziennych obowiązków zwykle nie ma czasu na

Posted by on mar 22, 2017 in Zdrowie i wypoczynek |

Dawkowanie witaminy D: suplementacja witaminy D. Czym grozi niedobór witaminy D?

Dawkowanie witaminy D: suplementacja witaminy D. Czym grozi niedobór witaminy D?

Witamina D jest niezbędna do funkcjonowania naszego organizmu. Niestety zimą oraz wczesną wiosną możemy mieć spore problemy z jej niedoborem. Warto wtedy postawić na dodatkowe dawkowanie witaminy D. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się lepszym wyglądem naszej skóry jak również zdecydowanie lepszym samopoczuciem. Naukowcy dowodzą również że, suplementacja witaminy D ma niebagatelny wpływ na utrzymanie prawidłowej masy ciała. Jak się bowiem okazuje poprzez witaminę D możemy w zdecydowanym stopniu przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej. Witamina D zmniejsza poziom kortyzolu w naszym organizmie.

 

Jak zaś wiemy z lekcji biologii kortyzol nazywany jest również hormonem stresu. To właśnie ten hormon odpowiada między innymi za gromadzenie się zbędnej tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha. Jeśli więc chcemy cieszyć się piękną, szczupłą sylwetką to musimy postawić na suplementację poprzez witaminę D. Niedobór witaminy D ma negatywny wpływ nie tylko na wygląd naszej skóry ale również na nasze samopoczucie. Szczególnie zimą warto postawić na specjalną suplementację właśnie poprzez spożywanie preparatów zawierających witaminę D.